GameOver.cat
GameOver.cat és un bloc de videojocs on trobaràs informació sobre jocs online,... 
General, Videojocs

Silent Hill: Book of Memories PlayStation Vita

Renovar-se o morir, aquest es el lema
By , on 28 de octubre de 2012

El carter somrient de la introducció ens estarà esperant per comprar i vendre'ns des armes

La compañía Konami va decidir aparcar l’estil Metroidvania i apropar la seva Castlevania: Lords of Shadows de sobretaula més a un Kratos que a Samus o Alucard, EA va tancar l’escenari bèl · lic de la 2 ª Guerra Mundial per avançar 60 anys a Medal of Honor i situar-la en ple conflicte modern ; Capcom va mutar l’ADN jugable de Resident Evil perquè l’adrenalina i les bales fluyesen amb més profusió a partir del 4, a més de canviar la imatge d’un dels seus icones, el Dante Sparda.

Relaciona amb la generació actual, Eidos ha submergit a Lara Croft en la seva primera i més violenta odissea canviant de pas detalls de la seva vida en Tomb Raider; Square Enix va voler provar les mecàniques d’un joc totalment guiat en Final Fantasy XIII, XCOM, el de 2K, no vol tanta estratègia i si passar-se a un entorn més d’acció FPS o TPS segons els últims rumors.

Aixi continua les sagues més importants i les que han evolucionat en aquesta mateixa GEN entre lliurament i lliurament d’un gènere i unes mecàniques a altres. De totes aquestes mutacions, evolucions i Reboots, el gènere que més ens dol a molts es d’haver vist canviar el del Survival Horror. 

Tot i que encara veiem petits incovenients, per fortuna mantenen viu el terror més visceral i primari com és el sector Indie, que amb Amnèsia: A Machine for Pigs o The Slender Man, o el nou Outlast presentat la setmana pasada, prometen un 2013 prolífic en ensurts i no merament en carregadors buits i monstres esbudellats.

Si hi ha un nom que va ajudar a les generacions passades a assentar el terror, però no el de ensurts per morts vivents que sortien de sobte d’armaris o del final d’un passadís a què rebentar a trets, sinó aquest tipus de por que dura a nostra ment més enllà de quan apaguem la consola, el terror psicològic, aquest ha estat sens dubte Silent Hill, clarament la saga més pertorbadora i desquiciante de tota la història dels videojocs-encara candidats a aquest lloc no van faltar per fortuna.

Tota una saga, la qual ha sabut mantenir aquesta barreja magistral en totes les seves últimes entregues, aquest toc malsà de perfecció que va convertir a cadascun dels seus primers capítols en cites obligades i pilars referencials del gènere. Ara, amb motiu del seu nou salt al terreny portàtil, el turó silenciosa es reinventa i abandona el seu ADN tradicional Survival per un d’un gènere que a priori ha sorprès

Foto: Playstationvita

Comment | Trackbacks Closed.

Comments of “Silent Hill: Book of Memories PlayStation Vita”

While there have been no comments.

Leave a comment

 

 

 


 

Sections

© Copyright 2018, Blogestudio. Red de blogs, SEO and Webs 2.0

Powered by WordPress

Creative Commons - Some Rights Reserved
 
Un proyecto realizado por Blogestudio