GameOver.cat
GameOver.cat és un bloc de videojocs on trobaràs informació sobre jocs online,... 
General, Videojocs

Resident Evil Survival

By , on 13 de octubre de 2012

La nueva aventura contra los zombis vuelve con más fuerza que nunca

Ja han passat 10 anys després que el malson provocada pel T-Virus comencés, Capcom ens va narrar els orígens de la pròpia saga. El videojoc més famós de zombis, Resident Evil Zero donava un salt d’unes poques hores cap enrere en el temps per narrar-nos entre altres fets com el personatge de Rebecca Chambers, la qual ens trobem durant la nostra aventura per la mansió del títol primigeni, va arribar-hi.

Zero acabava amb el pla final de l’oficial metge endinsant-se en la mansió, per investigar què havia estat de l’equip Bravo, en un final que deixava tots els elements llestos per ficar corrent el disc del primer Resident Evil i continuar la història. Però aquest joc no va ser només el primer de la saga a nivell narratiu, sinó també l’últim de la seva espècie, el lliurament Survival Horror final de Bio Hazard abans de la mutació que va patir la jugabilitat i l’estil en Resident Evil 4.

Creat en un inici per Nintendo 64, concretament per l’aparell DD-lector de disc que mai va sortir del Japó, els desenvolupadors del Capcom Production Studio 3 confiaven que finalment els cartutxos de N64 n’hi hauria prou per emmagatzemar tot el que desitjaven implementar dins el gameplay de REZero . El primer material que es va poder veure va ser durant el Tòquio Game Xou l’any 2000, en forma de in-game de la part del tren.

A principis de setembre de l’any 2000 es va anunciar que Zero seria un títol per a la sisena generació de sistemes, en concret per Cube, la qual ho acolliria en dos discos. El retard en la producció es va aprofitar per fer el trasllat i per actualitzar els escenaris a un entorn gràfic que permetia major qualitat i complexitat.

Molt tradicional i conservador en les seves mecàniques de joc, l’afegit estrella de RE Zero venir de la mà del sistema d’intercanvi de company, cosa que consistia que, en lloc d’escollir a un personatge i travessar tot el joc amb ell, aquest ens brindava la possibilitat de sobreviure a Umbrella portant a tots dos alhora, tant a Rebecca com a Billy.

Un element que proporcionava varietat en temps real, saltant d’un a un altre o, en un afegit que calia experimentar per creure el detall que podíem manejar a tots dos alhora si estaven a la mateixa habitació, convertint els instants d’acció contra enemics.

Foto: Resident Evil

Comment | Trackbacks Closed.

Comments of “Resident Evil Survival”

While there have been no comments.

Leave a comment

 

 

 


 

Sections

© Copyright 2018, Blogestudio. Red de blogs, SEO and Webs 2.0

Powered by WordPress

Creative Commons - Some Rights Reserved
 
Un proyecto realizado por Blogestudio