GameOver.cat
GameOver.cat és un bloc de videojocs on trobaràs informació sobre jocs online,... 

Post tagged with ‘jugar resident evil 4’

Videojocs

Oblidats i cancel•lats: videojocs que no van arribar al mercat

Els problemes econòmics o tècnics són els factors decisius
By , on 6 de maig de 2014

resident evil

El món dels videojocs es basa en una indústria en la qual s’arrisquen grans quantitats de capital alhora de crear un nou títol, per lo qual no només s’ha de prometre un producte que ofereixi una experiència única sinó que aquesta ha de ser comercialment atractiva. Així doncs, el format creatiu i el comercial han d’anar de la mà i quan un dels dos falla, el projecte s’oblida i pot acabar cancel•lat. Aquesta situació no és única de les empreses més petites; els problemes financers, les disputes legals o fets aliens a l’estudi han sigut responsables d’endur-se videojocs rellevants.

  • ‘Sadness’ (Wii): El videojoc va ser anunciat com un videojoc de terror com els d’abans, prometent una nova experiència gràfica amb els comandaments innovadors de Wii; just en un moment de ‘sequera’ de títols per aquesta plataforma. A finals de l’època victoriana, el terror psicològic el posava una aristòcrata que havia de guiar al seu fill invident. ‘Sadness’ va aixecar molta polseguera, però només es van conèixer algunes imatges conceptuals i vídeos rodats amb actors reals, per lo qual la cancel•lació del projecte per part de Nibris no va dur de cap als aficionats a Wii.
  • ‘Ultima Online 2′ / ‘Ultima X: Odyssey’ (PC): Durant els anys 90, la desenvolupadora Origin Systems va llançar al mercat ‘Ultima Online’, una història de rol massiu online que va tindre molt d’èxit. Anys més tard, l’empresa va desvetllar els seus plans per llançar la seqüela abans de 2001 i prometent canvis importants per l’avanç de la tecnologia. No obstant això, els interessos de l’editora del títol van fer canviar els plans a una expansió, quelcom que també va passar amb ‘Ultima X: Odyssey’. Si bé, ‘Ultima Online’ no compta amb una seqüela directa, però sí amb un grapat d’expansions que augmenten l’experiència de joc i mantenen vius als usuaris més fidels de l’obra.

Continue reading »

Comments (0)
Clàssics

El projecte ‘Alice: Otherlands’ ja comença a agafar forma

Una nova proposta cinematogràfica, 'Alice: Otherlands'
By , on 10 de agost de 2013

El cinema és un mitjà poderós per donar a conèixer grans històries. Són molts videojocs que s’han convertit en pel·lícula degut a l’èxit de les seves vendes. En aquests casos, solen ser grans superproduccions, amb efectes especials espectaculars. És el cas de films com ‘Resident Evil’, ‘Tomb Raider’ o ‘Final Fantasy’. Doncs sembla ser que aviat podrem veure a la gran pantalla una nova adaptació, la de ‘American McGee’s Alice’. El director, productor i guionista japonès, molt important als anys 80, Tsui Hark, ha anunciat que participarà en la producció de la pel·lícula ‘Alice: Otherlands’. La idea és poder rebre finançament i la llicència per continuar produint més videojocs de la saga d’Alícia.

Continue reading »

Comentaris tancats a El projecte ‘Alice: Otherlands’ ja comença a agafar forma
Videojocs

‘Defiance’, una combinació de videojoc i sèrie de televisió

Un joc molt original que es combina amb una sèrie de televisió per entendre i desenvolupar la història
By , on 12 de abril de 2013

En el món dels videojocs hem vist, moltes vegades, com es relacionen els jocs amb el món audiovisual. Podem veure versions de videojocs de gran èxit que passen a la pantalla gran, com Tomb Raider o Resident Evil, o pel•lícules que tenen el seu propi videojoc, com vindria a ser totes les de la factoria Disney. Però, de tant en tant, succeeixen coses sorprenents que serveixen com una molt bona campanya de marketing, perquè generen molta expectació i curiositat. L’empresa Trion Worlds juntament amb Manco Bandai Games Europe S.A.S. han creat el videojoc ‘Defiance’, que és sèrie televisiva a part de joc.

L’aventura de ‘Defiance’ és molt innovadora, perquè els usuaris poden jugar al videojoc, que ja està a la venda i està disponible per Xbox 360, PlayStation 3 i PC. Però a més, a part d’anar superant les proves i nivells, també hi ha una sèrie de televisió, que s’emetrà a partir del proper 16 d’abril a tota Europa gràcies al canal SyFy. No només és una estratègia de màrketing, sinó que també és una forma molt creativa i original d’explicar la història, perquè els personatges aniran apareixent a la televisió i els jugadors descobreixen les qüestions més importants de l’aventura a través de la sèrie.

Per la creació de ‘Defiance’ han passat més de 5 anys. És un projecte molt ambiciós que, segons explica Nathan Richardsson, vicepresident de desenvolupament de Trion i productor executiu de ‘Defiance’, suposa una nova •experiència d’entreteniment”. A mesura que avança la trama de la sèrie de SyFy, els jugadors entenen les diferents situacions i la història dels personatges. Fins ara no s’havia vist mai res així, perquè la relació entre el videojoc i el programa de televisió és molt important pel desenvolupament de la història, es forma una mena d’unió especial. Òbviament es pot seguir la sèrie sense jugar, però no serà el mateix.

Continue reading »

Comments (0)
General, Videojocs

Resident Evil Survival

By , on 13 de octubre de 2012

La nueva aventura contra los zombis vuelve con más fuerza que nunca

Ja han passat 10 anys després que el malson provocada pel T-Virus comencés, Capcom ens va narrar els orígens de la pròpia saga. El videojoc més famós de zombis, Resident Evil Zero donava un salt d’unes poques hores cap enrere en el temps per narrar-nos entre altres fets com el personatge de Rebecca Chambers, la qual ens trobem durant la nostra aventura per la mansió del títol primigeni, va arribar-hi.

Zero acabava amb el pla final de l’oficial metge endinsant-se en la mansió, per investigar què havia estat de l’equip Bravo, en un final que deixava tots els elements llestos per ficar corrent el disc del primer Resident Evil i continuar la història. Però aquest joc no va ser només el primer de la saga a nivell narratiu, sinó també l’últim de la seva espècie, el lliurament Survival Horror final de Bio Hazard abans de la mutació que va patir la jugabilitat i l’estil en Resident Evil 4.
Continue reading »

Comments (0)
aventures gràfiques, Videojocs

La indústria del cinema busca en els videojocs els guions de moltes pel·lícules

Són molts els jocs que han patit una adaptació a la gran pantalla
By , on 31 de desembre de 2010

Resident evil és una de les adaptacions més fructíferes

La industria del cinema és un dels gran gegants de l’economia. Cada any mou una gran quantitat de diners, entre subvencions i recursos privats que destina a la producció, promoció i distribució dels films. La qualitat de les pel·lícules però, poques vegades guarda relació amb el pressupost que tenien i és que la majoria de vegades les superproduccions amb grans expectatives es queden a mig camí a l’hora de donar fruits a la taquilla si no és que fracassen. En canvi, i cada vegada més sovint, trobem produccions amb un cost més baix però amb guions i muntatges de molta qualitat que brillen amb llum pròpia. És evident que existeixen excepcions i que hi ha pel•lícules en les que l’alt pressupost s’ha sabut aprofitar per alguna cosa més que per omplir d’efectes especials cada escena, però són poques.

Malauradament, i si dividim els films en els dos grups abans mencionats, trobem que les adaptacions de videojocs solen trobar-se al primer sac, en el de produccions d’alt cost però baixa qualitat. Avui dia, la industria cinematogràfica aprofita qualsevol filó per treure profit. Ja sigui una història personal o un videojoc. Alguns dels exemples que trobem en la història de les pel•lícules basades en videojocs són els següents:
Continue reading »

Comments (0)
Clàssics, Videojocs

World of Warcraft, del videojoc a la pantalla

Va ser un llençament amb molt èxit
By , on 22 de desembre de 2009

Avui dia podem veure al cinema una gran quantitat de pel·lícules de les quals es fa després un videojoc, com per exemple la recent estrenada Avatar, Planet51… que ja tenen el seu videojoc. Però, ha passat a l’inrevés? Sabeu sobradament que sí, però això és cosa de temps enrere més que de l’actualitat.

El pas dels anys ens han deixat alguns videojocs que han fet el salt al món del cinema, i també succeeix a l’inrevés amb altres entregues. Gràcies a aquesta tendència hem tingut la sort -no sé si bona o dolanta- de visionar artefactes i pervesions de l’estil de Super Mario Bros, Street Fighter, Mortal Kombat, Tomb Raider, Final Fantasy, Resident Evil, Doom i Silent Hill. Crec que fins ara cap ha rebut nominacions als sempre cobdiciats Oscars.

Cal dir que algunes van fer bona taquilla, com Tomb Raider, que més que res va tenir bona acceptació per la força del videojoc i per l’encarnació de Lara Croft en el cos de Angelina Jolie, una garantia d’èxit en aquells temps, ara menys.
Continue reading »

Comments (0)
Actualitat, Videojocs

Videojocs per aquest Nadal

Modern Warfare 2 seguirà com a supervendes
By , on 28 de novembre de 2009

S’apropen les dates nadalenques i, com sempre, aquesta època de l’any és una de les més interessants per al mercat dels videojocs, doncs les vendes acostumen a disparar-se gràcies als regals d’aquestes dates.

Avui us apropem una breu selecció d’alguns dels jocs que apunten a ser supervendes aquest Nadal. Segurament ja esteu ben pendents dels propers llençaments, dels preus…però per si de cas us fem un petit tast dels videojocs que triomfaran aquest Nadal:

Assassin’s Creed 2: un altre dels grans títols que ja és a la venda i que serà fruit de moltes compres al desembre. Si bé la primera entrega va patir crítiques per un inici de joc espectacular que anava perdent força i qualitat a mida que passaven les hores, la segona entrega compta amb un ritme i qualitat molt més constant que apunta a ser més exitós que el primer. Una història apassionant centrada al segle XV i el renaixement italià.
Continue reading »

Comments (0)
aventures gràfiques, PC, Videojocs

Resident Evil 4, passaràs molta por

S'han eliminat elements gràfics de versions anteriors
By , on 8 de novembre de 2009
Acceptable per a PC però lluny de la millor versió

Acceptable per a PC però lluny de la millor versió

Parlar de Resident Evil és parlar de videojoc amb majúscules. Al costat de les sagues de Alone in the Dark i Silent Hill, és un dels màxims representants del gènere denominat ?’survival horror’, és a dir videojocs d’acció i aventura amb una certa ambientació de terror.

Però parlar concretament de Resident Evil 4 és parlar de polèmica. El títol de Capcom va ser presentat al març de 2005 com un producte exclusiu de l’extinta Game Cube, intentant dur-se clients de Sony, però les vendes van ser menors de les esperades i Capcom va trencar l’acord amb Nintendo i, al novembre 2007, es llançaria una versió de PS2 amb retocs tècnics optimitzats per a la consola de Sony.

Després, de la mà de Ubisoft va arribar una versió per a PC que agafa elements tant de la versió de Game Cube com de la de PS2, però que no arriba a estar a l’alçada.

Interpretem el paper de Leon S. Kennedy, al que se li ha encomanat la missió de localitzar a la filla del president, Ashley Graham, que ha estat segrestada. Les nostres perquisicions ens duran a un poble desolat de les zones rurals d’Espanya, on rebrem un comitè de benvinguda a força de vilatjans-zombies.

En aquest lliurament es torna a utilitzar la fórmula de Resident Evil en estat pur amb zombies perseguint-nos amb les seves torxes, pels erms de, suposadament, els llocs més recòndits de la península ibèrica.
Continue reading »

Comments (0)
Consells, Videojocs

Jocs de zombies

By , on 20 de gener de 2009

Els zombies, l’enemic recurrent i per a molts, l’enemic perfecte, quasi indestructible, imparable, silenciós i que sempre espera per a espantar-te en el pitjor moment, i tanmateix no sembla haver massa videojocs centrats en ells, sinó que acostumen a semblar un enemic més. I per als qui us agradi acabar amb els zombies, aquí podeu decidir quin joc escollir. Com és normal no podrem anomenar tots, però en farem una bona mostra.

La sèrie Resident Evil
Comencem per la saga de jocs de zombies més famosa de tots els temps, amb més de 14 jocs. Destaquen els que segueixen la trama principal (del 0 al 4), que són els importants, ja que la resta són jocs de subtrames o d’escassa qualitat. Principalment trobem suspens i ensurts amb una gran banda sonora. A la Wii ja podem jugar al Resident Evil: Umbrella Chronicles. Actualment trobareu jocs de la saga per a PC, Playstation 2, Gamecube, Nintendo DS i Wii. Altament recomenats.

Dead Rising
El joc que va tornar a portar els zombies al panorama del les consoles. Dead Rising és sense cap dubte un dels millors jocs de zombies, doncs seran el nostre enemic principal a excepció d’ocasionals psicòpates supervivents. Nosaltres encarnarem a Frank, un reporter freelance que arriba a un poble en quarentena per esbrinar què està succeint. Un joc altament recomenat i imprescinbible per a XBox.
Continue reading »

Comments (0)
aventures gràfiques, Videojocs

Evil Days Of Luckless John, tornen les aventures gràfiques

By , on 18 de abril de 2008

evildays1.jpgDesprés de la seva edat d’or a principis dels anys 90, amb les produccions Lucas Arts y Sierra, les aventures gràfiques van decaure com a gènere. Des de fa alguns anys, estem presenciant un intent de renaixement, amb sèries com Syberia o Runaway. El point and click no ha mort per sort pels amants de les aventures gràfiques.

A Evil Days of Luckless John ens posem a la pell de Johnny Majer, noi de 30 anys que no ha tingut massa sort a la vida. Només arribar a Nova York, al 1925, s’assabenta de l‘herència del casino Bombardo després de la mort del seu tiet Léopold. L’optimisme li va llençar-se de cap a Snake City, petita ciutat perduda en el gran desert de l’oest americà on pren possessió del seu nou negoci. Desgraciadament, la mafia local no està tan contenta, i el cap de la banda té previst acabar amb la vida de John. Una de les primeres escenes del joc consisteix a fugir d’ells quan estan tancats al casino.

El joc compta amb uns correctes modelats en 3D pels quals ens anem desplaçant lliurement amb el teclat. A l’estil dels grans clàssics del gènere, és necessari explorar els llocs en la recerca d’objectes útils, que es recullen o utilitzen amb el ratolí. També es fa necessari anar resolent petits enigmes per a poder avançar en el joc.
Continue reading »

Comments (0)

Sections

© Copyright 2018, Blogestudio. Red de blogs, SEO and Webs 2.0

Powered by WordPress

Creative Commons - Some Rights Reserved
 
Un proyecto realizado por Blogestudio