GameOver.cat
GameOver.cat és un bloc de videojocs on trobaràs informació sobre jocs online,... 
Actualitat, General

Continua el joc de rol amb Project Eternity

Un joc que recupera l'essència, les sensacions i el llegat dels títols creats amb el Infinity Engine
By , on 10 de octubre de 2012

Eternity comença per la construcció d'un món i d'una cosmologia específica que d'un escenari

La companyia Obsidian ha apostat per desenvolupar el seu propi Kickstarter per recuperar el concepte de rol que va causar tant d’èxit durant l’Infinity. A la recta final de la seva gran trajectòria, repassem les promeses d’un Project Eternity que arribarà per a PC i Mac en breu.

Podem arribar a la conclusió que Kickstarter de Obsidian era una cosa inevitable, una possibilitat que havia sorgit pràcticament des del primer moment en què Tim Schafer va tenir un gran èxit amb la seva proposta de fer una nova aventura gràfica finançada pels seus seguidors. Entre ells estava un dels seus millors admiradors estava Chris Avellone, pare de Planescape: Torment, director creatiu de Obsidian i una de les figures més respectades entre els amants del rol, tant pels seus jocs com per la seva visió del rol digital.

Aixi doncs podem arribar a la conclusió que Avellone és un dels millors escriptors dedicats al videojoc, algú que entén com plantejar un joc de rol a la perfecció i més fer-ho d’una manera que resulta apassionant. La seva empremta es troba en molts dels grans títols de rol de tots els temps: Fallout 2, els Icewind Dóna-li, l’esmentat Planescape, Neverwinter Nights II i la seva magnífica expansió, Mask of the Betrayer, Fallout: New Vegas o fins i tot com un dels màxims responsables de l’incomprès Alpha Protocol.

Actualment Obsidian és una companyia que ho ha tingut molt difícil des del primer moment a causa de ser un estudi independent especialitzat en paper, que no sol ser el gènere preferit de la grans distribuïdores pels seus riscos i per la pròpia dificultat de desenvolupament. Bona prova d’això és que els dos primers jocs de l’estudi, creat a partir de les cendres del que era Black Isle, que van ser Kotor 2 i Neverwinter Nights 2. 

Tots els aficionats als jocs de rol han estat esperant en deliri que la companyia Obsidian s’atrevís amb aquesta via. Des que el servei de crowfounding servís com ajuda per ressuscitar dos dels millor jocs com Wasteland i Shadowrun, han sigut moltes les especulacions de que l’estudi dirigit per ​​Feargus Urquhart llancés la seva pròpia proposta.

L’anunci no va ser una sorpresa, però sí va desencadenar l’eufòria col · lectiva de milers d’aficionats que es van llançar a posar els seus diners en aquest projecte, fent que els 1,1 milions dels dolars que es demanaven per començar a treballar  van quedar coberts pràcticament en un sol dia . 

Foto: eternity obsidian

Comment | Trackbacks Closed.

Comments of “Continua el joc de rol amb Project Eternity”

While there have been no comments.

Leave a comment

 

 

 


 

Sections

© Copyright 2018, Blogestudio. Red de blogs, SEO and Webs 2.0

Powered by WordPress

Creative Commons - Some Rights Reserved
 
Un proyecto realizado por Blogestudio